piątek, 25 stycznia 2013

Nominacja *.*

Hej <3
Mój blog dostał nominacje do Libster avards !
Na poczatku powiem , ze bardzo dziekuje i ze to dla mnie zaszczyt :)
Kocham was !
Czas na pytania i odpowiedzi!
Pytania :
1 .Ile masz lat ?

* 15 :)

2 . Co słuchasz oprócz 1D ?

* Slucham wszystkiego co wpadnie mi w ucho :) Ale bardzo lubie muzyke musicalowa <3 3. Chciała byś , żeby Harry prostował włosy ?
*Niee! Jego loczki sa poprostu cudowne !
4 .Wolisz Nialla , gdy jest brunetem czy blondynem ?
* Zawsze bedzie piekny , jednak dla mnie duzo lepiej w blondzie!,

5 . Lubisz Zayna z pasemkiem czy  raczej bez ?
* Zdecydowanie bez

6 . Wolelisz być na koncercie 1D czy na podpisywaniu płyt ?
* Podpisywanie plyt , poniewaz wtedy moze mieli by chwilke na rozmowe. Rozmowa z nimi bylaby duzo lepsza niz tylko zobaczenie ich na scenie :)

7 . Który z chlopaków jest Twoimżem ?
* Oczywiscie Niall

8 . Kiss You czy Live While We're Young ?
* Everytime we to -o-ouch! You get thi kind of ru-u-sh! <3

9 .Lubisz Little Mix ?

*Nic do nich nie mam ale nie slucham ich :)
10 . Który teledysk chłopaków najbardziej lubisz ?
*ONE THING
 
11 . Chciała byś mieszkać w Londynie ?
* Ooooooo tak <3 Najlepiej razem z niallem ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz